Povestea mea de dragoste

Astazi am sa va povestesc povestea mea de dragoste. Era 7 Decembrie 2011 cand ne-am vazut prima oara.Prietena mea cea mai buna vorbea cu un baiat si si-au dat intalnire, iar eu m-am autoinvitat la intalnire. Ea a acceptat, iar el a spus ca aduce si el pe cineva.Ne-am intalnit pe la 8:30 seara. Au aparut cei doi si ne-am plimbat ..cand s-a facut tarziu baiatul cu care trebuia sa se intalneasca ea, adica Cristi, m-a condus acasa. Pe drum nu prea am vorbit mult, dar cand am ajuns la mine in fata, el a spus ceva de genul,, mai vorbim? ..,,  iar eu am aprobat si el mi-a cerut id-ul de mess, si eu am spus,, ti-l trimit prin sms, da-mi nr.de tel,,  deci rad mereu cand imi aduc aminte. Incepand de atunci ne-am vazut in fiecare zi.Am stat aproximativ 1 saptamana ca si prieteni, iar apoi ne-am recunoscut dragostea.Totusi in acea saptamana am avut multe momente in care oricine isi dadea seama ca ne placeam. El ma tinea in brate mereu si umblam toata ziua impreuna. Eram asa de apropiati..

Pana pe 15 decembrie,cand ne-am hotarat sa recunoastem relatia. De aici incolo, am avut o relatie normala..Avem atatea momente frumoase in relatia noastra. De exemplu pe 15 Decembrie ,cand am implinit 1 an . I-am facut un tort inimioara si ne-am facut cadouri. A fost o zi frumoasa.

Acum asteptam sa putem sa ne mutam impreuna. Ne dorim o familie impreuna si o relatie de o viata.

Leave a Reply

