toate

Seriale pe care le urmaresc

 

Îmi place foarte mult sa ma uit la filme,însa ador sa urmăresc seriale !! Si nu doar unul pana la capăt …mai multe , din diferite categorii.

 

 

 

 
pretty little liars
De exemplu urmaresc cunoscutul serial Pretty Little Liars , chiar din 2010 (de la început,pe atunci nu era cunoscut…) . Il ador ! Este un serial de mister (preferatele mele) dar si dragoste,drama …

 

switched at birth

 

 

 

Din 2011 urmăresc Switched at Birth. Nu este un serial prea cunoscut la noi…Este un serial de genul familie…

 

 

 

 

 

Iar de acum din 2013,urmăresc 3 seriale :

twisted

 

 

 

Twisted,un serial cu mult mister .

 

 

 

 

ravenswood

 

 

Revenswood , un serial ce apartine de Pretty Little Liars , de asemenea cu mister,dar si putin de groaza si spun eu putin paranormal , pentru ca se intampla multe fenomene ciudate.

 

 

 

the Origianls

 

 

The Originals, singurul serial cu vampiri pe care il urmaresc! Dar il ador !! (contine si vrăjitoare ).

 

 

și un serial Romanesc,ce se difuzează acum la t.v. …

 

ingeri pierduti

 

Îngeri Pierduți , ca de obicei , m-am uitat de curiozitate și a început sa-mi placa și sa fiu curioasa de ce urma sa se întâmple .Este un serial dragoste-drama ..(ei spun romance).

 

 

Din cate puteti observa, inafara de 1 serial Romanesc,toate sunt difuzate pe ABC Family . Se pare ca fac seriale foarte bune.(părerea mea ) Daca doriți sa urmăriți unul dintre ele,puteți da click pe numele serialelor si va va duce exact pe site-ul cu seriale. Daca mai stiti seriale interesante,lăsa-ti comentarii!🙂

One thought on “Seriale pe care le urmaresc

  1. Adina

    Hey, super lista. O sa ma uit si eu la ele pentru ca par destul de interesante..

    Daca mai vrei eu iti sugerez: Gossip Girl, Vampire Diaries, True Blood, The Lying Game.

    Reply

Leave a Reply

