Achizitii octombrie

Luna aceasta mi-am luat cateva din make-up-urile care trebuia sa le inoiesc .. asa ca m-am gandit sa fac un mic review pentru fiecare,intr-o singura postare

fond ten

 

 

Ca fond de ten,m-am gandit sa incerc Extra Lasting de la AVON . Vine intr-un recipient de sticla,cu popita. In revista spune ca rezista in jur de 8 ore ..si adevarul e ca a rezistat de stul de bine. Ca si acoperire este mica spre medie (zic eu).Momentan imi place .Am dat 28 lei pe el, insa de obicei este 30 si cv ..pana in 40 lei

.

corector

 

 

 

 

Mi-am mai luat un corector,Ideal Flawless,tot de la AVON. Vine intr-un ambalaj negru,stil ruj.Are o acoperire destul de buna,pentru mine.Momentan sunt multumita. Am dat pe el 10 lei,insa poate ajunge si la 27 lei ..

balsam color

 

 

 

 

 

 

Tot de la AVON,am mai comandat pentru o prietena,un balsam colorat Color Trend,in noanta Pink Diamond .Este roz,cremos,frumos parfumat(mai exact dulceag,gen bomboane sau guma de copii),hidrateaza destul de ok si are un aspect roz pal,sclipicios.Am dat pe el 7 lei.

mascara

 

 

 

 

 

De la Oriflame,am primit un mascara din gama Very Me,mai exact Fat Lash Mascara. Pur si simplu il ador! Nu imi incarca genele,chiar le desparte destul de bine,le alungeste destul de mult si este si foarte rezistent.L-am vazut in revista, cu pretul de 15-16 lei.

 

 

101120134356

 

 

 

Si pentru ca aveam nevoie de o geanta mai mare pentru liceu, mi-am achizitionat si aceasta geanta (no name) din comert…si la un pret foarte bun,doar 45 lei.

Leave a Reply

