Achizitii noi

De curand am achizitonat un nou fond de ten si un concealer de la Oriflame. Ambele sunt din gama Giordani.

1

 

 

Fondul de ten este Giordani Gold Adaptive Foundation. La prima vedere este un recipient din sticla,cu pompita.(parerea mea foarte dragut) Are 30ml si miroase foarte placut ,dar destul de puternic.Pretul este de 50 lei.Are o acoperire mica-medie, o rezistenta destul de mare si ce-mi place este ca nu se transfera pe haine.

2

 

 

 

 

Concealar-ul  este din aceiasi gama ,Geordani Gold Adaptive Luminous Concealar.Acoperirea este medie-mare.La cearcanele mele mov,nu merge 100% dar la roseata merge destul de bine…Pret 40lei.Acceptabil zic eu..poate putin cam mare pentru 7 ml .Rezista destul de bine daca este fixact cu o pudra buna si bineinteles nu atingem prea mult zona .

 

 

 

Concluzia,daca aveti un buget mai mic si nu va permiteti ceva mai scump, este o alegere perfecta.

Leave a Reply

