Mos Nicolae

In sfarsit revin cu o noua postare…acum am de gand sa vorbim putin🙂  Am fost ocupata in ultimul timp cu liceul ..dar acum ca am timp liber, am revenit cu mici  noutati. Azi este Sf. Nicolae , asa ca a venit Mosul ! Zic eu, anul acesta a fost destul de darnic.Am primit un plovaras foarte dragut,lenjerie de corp, un parfum pe care mi-l doream de foarte mult timp,o clama interesanta si dulciuri.La randul meu am fost si eu Mos,pentru iubitul meu. I-am luat o spuma pt ras,niste sosetele foarte bune pentru iarna, ceva dulce si sa nu uitam de nuielusa :))

cadouri
Voi ce a-ti primit ?!

Leave a Reply

