2 ani plini de iubire

Nu-mi vine sa cred ca au trecut deja 2 ani….cu toate ca in relatie parca ne-am stii de-o viata.┬á Pe 15 Decembrie am implinit 2 ani !! In ciuda timpului, nu am reusit sa sarbatorim prea mult dar, a fost frumos. Ne-am facut mici atentii reciproc…El mi-a dat o cana plina de inimioare (din care beau in fiecare zi) o cutie de Milka si o agenda ce mi-o doream de mult. Eu i-am dat un antitranspirant de la Adidas (miroase divin) si un sapunel pt barbati. Si sa nu uitam de felicitarea, mai exact felicit─ârile ,1 cumparata si restu facute de mine. Si am pregatit si un tort ,cu crema de cafea si glazura roz si 2 lumanari ,una cu 2 (ani) si una cu I Love You. Am mai facut si niste briose delicioase,nu ma laud :)) dar au iesit super bune, briose cu banane.Era sa uit ,am facut si o mica pizza de casa. :)A fost superb!!

ptblog

Leave a Reply

