Craciun

Craciun Fericit tuturor !!!Sarbatori fericite !!!Am revenit cu micile cadouri primite !!

De la parinti si iubit :

cadouri

 

 

 

 

 

 

 

De la cea mai buna prietena (sis) :

7

 

Fond ten -Butterfly collection

Lipgloss -Golden Beauty

bluza- H&M

 

 

 

Alte cadouri (de la verisoara si alti prieteni) :

8

 

 

crema maini -Oriflame

cercei personalizati

cercei-B&B collection

 

 

A fost (si e ) un Craciun superb !! Prima zi am desfacut cadourile,am mancat,ne-am uitat la filme ,am jucat jocuri de familie…iar seara am fost la concert. Iar la sfarsitul concertului a fost focul de artificii.

de craciun

Pentru mai multe poze click aici. ย  ย Sarbatori fericite !!!!

One thought on “Craciun

  1. Pingback: Craciun | Alexandra T. Blog

Leave a Reply

