Cum scapam de “foamea” tarzie

Probabil multi ne confruntam cu “foamea” tarzie (noaptea), eu una ma confrunt din pacate… si asa ne ingrasam!!

pt blog

Uite cateva sfaturi pentru a impedica foamea seara :

  1. dormi suficient -si nu ma refer sa te culci la 2 noaptea si sa te trezesti la 11 !!!
  2. ia un mic dejun consistent si nu sarii peste mese
  3. hidrateazate ! -chiar daca nu e indicat sa bem multa apa seara,pt a nu merge noaptea la toaleta…dar asta nu inseamna sa uitam sa ne hidratam!
  4. gaseste-ti o activitate captivanta – nu TV ! de multe ori la tv ne place sa rontaim ceva… asa ca mai bine citim ceva,facem putin sport,curat…
  5. preagteste-ti gustari sanatoase – daca chiar nu rezisti, poti rontaii un mar,un morcov..

2 thoughts on “Cum scapam de “foamea” tarzie

  1. dragutdora

    Like, like, like. Eu seara mananc o banana sau o portocala. Daca mi e foame mai tare, ma leg de masline si de putina branzica dar fara paine. Sa stii ca am avut o perioada in care mancam destul de consistent seara si chiar m am ingrasar. Acum ma chinui sa dau cateva kg jos. :))

    Reply
    1. alexandratudorm Post author

      da si eu incerc sa mai dau ceva kg ..de la revelion am tinut pana pe la inceputul lui februarie un fel de dieta, nu am mai mancat prajit si nu am mai mancat dupa cel tarziu 7 seara decat asa un fruct daca nu rezistam…de cu timpul am inceput sa mai mananc asa cate ceva mai prajit,sau dulciuri am tot mancat,doar seara m-am obisnuit sa nu mananc , am slabit 5 kg de la revelion pana in feb. ,acum as mai vrea sa dau putin,chiar daca lumea imi zice ca nu am de ce,dar mai e asa putina burtica,dar cred ca acum e timpul sa ma apuc si de sport..deci incearca sa nu prea mananci dupa ora 7, cam cu 3 ore cel putin inainte sa dormi :*

      Reply

Leave a Reply

