Chef de scris..

Acum ca am gasit putin timp liber si am asa un chef de scris ,doar ca nu pe un subiect anume … m-am gandit sa “vorbesc” putin cu voi .. Eu in ultimul timp,m-am axat mai mult pe citit,plimbari …am incercat sa ma mai recreez si eu putin. Maine e ziua iubitului meu,cu toate ca el a spus ca nu vrea sa-si  sarbatoreasca ziua (din cauza celor intamplate) ,eu azi ii pregatesc un tort si i-am luat si un mic cadouas. Poate  o sa postez zilele urmatoare poze cu tortul ..
Legat de citit,acum pt ca nu am gasit partea 2-a a cartii ,Jurnalele lui Carrie,mi-am luat O plimbare de neuitat de Nicholas Sparks, am vazut filmul de 2 ori si ideea e ca eu nu obisnuiesc sa vad un film de 2 ori🙂 acum sa vad cum e cartea… Ce carti imi mai recomandati ?

Acum ma duc sa fac tortul!! Mai vorbim ! Va pup!

Leave a Reply

