Update

Hello Hello!!! Scuze ca nu am mai postat,dar a fost o perioada mai complicata..

(liceu,raceala). Am fost si inca sunt racita rau😦 ,o raceala atat de complexa…multa lume e racita pe timpul asta, dar parca la mine tine prea mult si am avut toate simptomele posibile la raceala… deci nici nu prea am apucat sa ma bucur de primavara . Acum incerc sa revin cu mai multe postari,interesante si de sezonπŸ™‚ .

Intre timp eu m-am mai vopsit,roscat (pana la urma asta e culoarea care ma prinde cel mai bine).Β  Din pacate nu a iesit chiar rosul pe care l-am dorit…

rosu

Va pup si am sa revin cu postari noi si frumoase :* !!! A.

Leave a Reply

