Favoritele lunii martie +New Mascara

Iata favoritele lunii martie ! Acestea sunt produsele pe care le-am folosit cel mai des in luna martie :

favs of the march

1.Ochelari de soare 2.crema de maini Oriflame (cele de la Oriflame imi plac mult pt ca sunt grase,iar eu am mainile foarte uscate ) 3.pudra de la Miss sporty 4.deodorantul de la FA ,inainte foloseam de la Lady speed Stick ,dar acum l-am incercat pe acesta si sunt foarte multumita , 5.servetele umede ,le gasiti in penny cu doar 1 leu si sunt 15 bucati,mie personal imi plac mult , 6.parfumul de la Avon, Love , 7.acele margelute ,pe care eu le port ca bratara , 8. doua rujuri,unul un portocaliu ,carmin si unul nude , 9. un lip gloss nude , 10. o oja no name ,lac cu sclipici , 11.o crema de picioare luata de la Lady’s , 12.un mascara de la oriflame Very me (pe care il ador) si un mascara Fashionista the double collection .

Acesta este noul mascara achizitionat :

MUA

Fashionista the double collection ,2 step mascara for big impact lashes

sper ca v-au placut ,favoritele voastre care sunt ?

Leave a Reply

