What’s in my bag

M-am gandit ,daca pe Youtube se fac video-uri cu “ce se afla in geanta mea” de ce sa nu fac se pe blog ? Asa ca ::

Aceasta este geanta mea ,pe care am folosit-o cel mai des in ultima vreme. De obicei am in ea : portfardul ,portofelul,cheile ,servetele,pastile (cand nu sunt racita,de obicei am Nurofen), un pieptene,o agenta sau un caiet si pix,ochelarii de soare (nu mereu ,depinde de vreme) ,castile,si 2-3 telefoane :)) ,da stiu cam multe,doar 1 are cartela ,1 e pt poze (are camera mai buna) si unul de rezerva pt baterie . Asta am de obicei ,dar se pot adauga : sticla de apa/suc , gustari sau aparatul foto .

what's in my bag

ce se afla in geanta mea

Ce se afla in gentile voastre ? Daca face-ti si voi acest articol lasati-mi link-ul in comm!! :* kisses

Leave a Reply

