OOTD for Easter

Asadar, mai este putin pana la Paste ,asa ca m-am gandit sa fac un OOTD de PasteπŸ™‚

tinuta 1

Aceasta tinuta ,pot spune ca este 2 in 1 De ce ? pt ca am folosit o rochie din catifea stil furou , impreuna cu un fel de geaca subtire cu maneci scurte pe deasupra. Ziua cu aceea gecuta pe deasupra pare ca si o fusta ,iar seara ,undeva este o rochie eleganta in tendintele 2014. Ca pantofi am folosit ,niste pantofi negrii cu tocul mic (buni si pt zi si pt seara) .

tinuta total nr 2

Aceasta tinuta este putin tip japan ,datorita bluzei . Tinuta este potrivita pt o zi lejera de Paste . Dar se poate transforma usor si pt o tinuta putin mai speciala adaugand niste pantofi cu toc ,dar eu am optat pt opinci negre din piele .

tinuta 3

Aceasta tinuta este o tinuta eleganta,ce merge si ziua si seara , pt o zi de Paste mai speciala .

tinuta 4

Aceasta tinuta ,ca si cea anterioara,este eleganta ,dar potrivita si pt seara si zi. Pot spune ca eu cu aceasta tinuta as merge si pe covorul rosuπŸ™‚

Aceste tinute prezentate,sunt adaptate pt zi cat si pt noapte . Am incercat sa compun niste tinute ,zic eu,pe gustul fiecaruia ,pt un Paste special .

Paste fericit tuturor !!πŸ™‚ :*

Leave a Reply

