More about me

M-am gandit sa va spun mai multe despre mine,intrucat sa ma cunoașteți mai bine !🙂

  • Culoarea favorita : albastru ..
  • Numarul favorit : 7
  • Cariera la care “visez” : pai aici e putin complicat … de vis ar fi actrita,dar si psiholog si fotograf …
  • Unde te vezi locuind cand esti pe picioarele tale : unde in California (i hope so..)
  • Unde este locul tau favorit de calatorit : undeva unde este cald si exista o apa (ocean,mare… )
  • Ce faci in timpul tau liber : scriu pe blog,poze,plimbari …
  • Magazinul de haine favorit : nu am unul favorit ..
  • Masina visurilor tale : well ..nu stiu chiar marca dar trebuie sa fie mare gen BMW x6 … iar inauntru sa fie cu piele alba sau crem !!
  • Fara de care TV show nu poti traii ? : PLL ,TVD  …etc ador sa ma uit la muulte seriale
  • 3 lucruri de care ai nevoie in viata (lucruri sau oameni) : mama,iubitul,animale (muuulte)
  • Nu pot dormii fara … ? : ursuletul meu roz :)) de la iubitul me ,nu e ca nu pot dormii fara el , dar mereu este langa mn ,daca iubitul meu nu e …
  • Daca ai avea 1 miliion de dolari ce ai face cu ei ? : move to CA lol , normal ca as pleca in California
  • Sunt indragostita de celebritatea .. ? : nu sunt chiar indragostita de cineva ,dar imi plac multi actori si cantareti , big crush -Ian Somerhalder
  • Care este gustarea ta favorita : pai de obicei spun ca vreau ceva dulce,dar de multe ori sfarsesc prin a manca ceva sarat la sfarsit ,deci Migdalele :))
  • Animalul favorit salbatic este : felinele in general
  • Anotimpul favorit : vara,primavara …
  • Ce “tii” aproape de inima ta ? : mama mea si iubitul meu
  • Care este cantaretul tau preferat ? : Ca baiat ,preferat 100% nu stiu ce sa zic … dar cantareata,in ultimul timp am tot ascultat Lana Del Ray !!❤ just love her !!!

Cam atat pt azi !!!🙂 Lasa-ti intrebari daca aveti sau idei de tag-uri cu intrebari …😀 :* kisses A.

 

 

Leave a Reply

