O zi la sat …

Duminica am fost la tara ,cam jumatate de zi ….

Asadar de dimineata pe la ora 9 (destul de devreme pentru mine) ma trezeste mama sa merg cu ea si tatal meu la parintii lui.Cu chiu cu vai ,cum e vorba romaneasca, pe la 9:30 m-am ridicat din pat sa ma aranjez, in asa fel incat la 10:15 asa am plecat cu masina spre tara…Cei drept nu mai fusesem pe acolo de ceva timp. Ajunsa acolo ,stomacul meu parca striga “imi este foaaamee,ai de gand sa mananci azi” ,asa ca am mancat cat s-a putut de urgent .Apoi ce sa fac eu pe acolo,m-am jucat cu “catelusul” Ducu,o sa pun o poza sa vedeti ce “mic” este , am facut turul gradinii,am vazut ratele si vreo 2 gaini si apoi vazand ca soarele straluceste , imi iau un presulet si ma asez sa ma bronzez putin,norocul a fost ca am avut crema solara in geanta. Intr-un sfarsit,pe la ora 2:30- 3:00 ,parintii mei ma anunta sa ma pregatesc de plecare. Cu cata greutate am venit aici cu atata greutate am si plecat, m-am simtit asa de bine in aer liber ,chiar aveam nevoie de o relaxare…Concluzia ,niciodata nu strica putina relaxare in curtea bunicilor!

1

2

❤ ador trandafirii!!!

4

cateva fructe din curtea bunicilor

3

aici in prima poza din stanga este Ducul,micul mare catelus ! in stanga sus cateva rate si o gaina ratacita ,jos este un manz pe strada (nu este al nostru) si o omida ! chiar imi place cum mi-a iesit poza cu omida !

Pentru mai multe poze click aici.

 

Leave a Reply

