Vine toamna …

A trecut si vara…si chiar nu stiu cum! Parca ieri era inceput de vara …trece asa repede timpul asta, din ce in ce mai repede

(16 ore nu 24 ??? )daca vreti sa aflati mai multe despre timpul scurs scrieti pe Google : Schumann resonances !!
Sa revenim… Nici nu stiu daca sa ma bucur sau nu ,ca a venit toamna. Cei drept nu imi place caldura sufocanta din Romania (mai ales de aici unde locuiesc) dar imi place vara…(stiu e ciudat,dar prin vara ma refer sa ma pot imbraca cu pantaloni scurti dar sa nu mor de cald in continuare , max 27C😀 ) Toamna e ok ,dar gandul ca vine iarna nu ma face prea fericita, urasc frigul (gerul) doar gandul la Craciun ma mai face sa zambesc…dar mai e pana atunci (nu prea mult ca doar zboara timpul). Dar sa nu uitam ca odata cu toamna vine si ziua mea (17 Septembrie) !!! Cea mai buna parte de pana acum.
Asadar, m-am gandit sa fac o serie de postari legate de toamna (makeup de toamna,outfit-uri, ceva back to school poate …) Dar nu promit, pentru ca dupa cum se stie , niciodata nu stii ce se iveste si nu mai am timp sa fac. Eu sper sa pot…:)
Acum e doar putina vorbareala. De cum stiti sau nu am si un cont de Youtube, nu am mai nimic pe el, dar acum cateva zile am pus un video. Am de gand sa mai fac cate ceva,poate ceva de toamna, dar nu prea stiu ce si e destul de greut cand nu iti mai merge prea bine camera si trebuie sa faci cu un telefon…)
Pai va las si am sa revin cu ceva mai interesant !!! V-am pupat !

jjjj

Leave a Reply

