Noi mici achizitii

De cand nu am mai postat ceva de genul am cumparat ceva chestii,insa sincer nu mai stiu care sunt toate acelea si unele din produse chiar le-am terminat😦 data viitoare am sa fiu mai rapida sper . Insa am sa

va arat micile produse ce le-am cumparat zilele astea.

WP_20140913_020

o noua geanta! Este destul de micuta ,pe afara ,dar inauntu este foarte incapatoare ! Si este draguta!

orif

Am achizitionat si 2 produse de la Orifflame. 1. mascara-ul meu preferat , este a 2-a oara cand il cumpar ! si 2.Stiloul , eyeliner-ul de la The One, este ok ,destul de usor de aplicat ,insa nu este foarte rezistent.

av

De la Avon am reluat aceste 2 produse , amdele de la Colortrend , si chiar daca sunt din cea mai ieftina gama , mi-au placut enorm incat le-am recumparat! De exemplu am mai avut de la Avon un corector mult mai scump decat asta si nu mi-a placut deloc !

crem

Tot de la Avon am luat si aceasta crema coloranta cu Acid Salicylic pt ten gras din gama Clear Skin. E prima data cand il incerc. Am sa revin cu detalii dupa ce il incerc.

inel

M-am gandit sa va arat si acest inel.                    E dragut?

Cam atat pt moment ! Kisses !!! A.

Leave a Reply

