bully

Putina vorbareala …

Tocmai ce am vazut un film la TV pe Diva Universal , Sexting in Suburbia, unde este vorba despre

o mamă a cărei fiica se sinucide începe să caute motivele care au împins-o pe adolescentă să îşi pună capăt zilelor. Motivele fiind “terorizarea”, intimidarea, de catre colegii si “prietenii” ei ….

Vreau sa spun ca am vazut mai multe filme pe acest subiect al “terorizarii” de la scoala. Si sunt atat de reale,iar asta e foarte trist ! Nu numai in scoli ci si pe internet …sau alte parti posibile ! Lumea este foarte rea, si asta din pura invidie. Din pacate am trecut si eu printr-o poveste asemanatoare, la scoala, insa si acum sunt foarte sensibila si nu pot suporta cand cineva “ma ataca” (verbal vorbind). Nu e usor “sa treci prin aceasta lume” dar totusi trebuie sa mergem inainte. Ce e rau la mine personal (si totusi si la ceilalti) este ca tin in mine si nu vorbesc cu persoanele de langa mine. Orgoliul isi spune cuvantul uneori …

Ok deja am intrat in detalii nu prea “interesante” si personale…asa ca tot ce vreau sa spun este ca ar trebuii sa fie mai multa intelegere si sa nu mai fie chiar asa multa invidie pt nimic ! Si cu siguranta va fi ca si pana acum , peste tot, tot ce putem face este sa avem cat mai multa incredere in noi,iar cei ce ne “ataca” doar vor sa ne intimideze !

Insa ,voi,nu ezitati niciodata sa vorbiti cu cineva , oricine!!

So shake it off !!!

Multumesc pt ca m-ati “ascultat” , as putea vorbii ore intregi despre acest subiect dar nu cred ca este cazul acum. Si apropo,incurand voi posta ceva nou!

kisses A.

One thought on “Putina vorbareala …

  1. flori de mandarin

    Adevărul este că și eu sunt șocată de violența și răutatea propagată în filmele americane despre adolescenți. Personal nu-mi amintesc ceva similar în timpul anilor de liceu. Probabil se lăsa cu exmatriculare. Mi se pare inadmisibil….Dar am învățat în timp să nu mai bag în seamă vorbele rele, ci să fac haz de necaz. Când „faci mișto” de răutatea și cuvintele celui care te insultă…nu cred că-i trebuie mai mare pedeapsă. Insultatorul vrea să te rănească prin cuvintele lui. Dacă acestea n-au efect asupra ta, și tu faci mai degrabă haz de ele…nu cred că-i poate fi mai mare pedeapsă ceva! :))

    Reply

Leave a Reply

