Picture 098

Is coming…..

Hey hey !! Revin cu un mic anunt si mici povestiri. Ieri seara m-am intors dintr-o mica vacanta de weekend de la bunica mea din Moldova (judetul Vaslui). Cat am fost acolo am filmat putin pt un mic OOTD de toamna. Inca nu este gata dar

am sa incerc sa il fac cat pot de repede. Nu promit ca va fi gata zilele urmatoare dar incerc .

sneek peek

putin din video-ul ce va fi ….

si cateva poze de acolo …πŸ™‚

mitu

cel mai dulce si lipicios pisoias pe care l-am cunoscut!!! Mitu meu !! deja imi este dor de el😦

frunze de tutcani

Picture 098

camp tutcani

selfie in familie

cu mama si bunica meaπŸ™‚

V-am pupacit ! ne vedem in curand ! ….

Leave a Reply

