hm

Halloween makeup

Hey ! Asa cum v-am promis am pregatit ceva pentru Halloween !

stop violenta2

Stop Violenta !

Acest prim machiaj este inspirat de JaaackJack ,insa putin mai complex si totodata prin acest machiaj as vrea sa spun STOP violentei!! (de orice fel) . Hai sa spunem impreuna Stop Violenta !

Al doilea machiaj este cat se poate de dragut , daca vrei sa fi o vampirita sexy si nu vrei sau nu ai prea mult timp sa te complici cu machiajul.

sexy vampire

Pentru un plus de magie, daca aveti, folositi un fond de ten mai deschis decat pielea!!

Sper ca v-a placut si ca impreuna o sa spunem Stop Violentei !πŸ™‚ Halloween fericit !

P.S.:am mai facut un machiaj dar in graba si nu prea mi-a reusit, totusi am sa pun o mica poza cu cele 3 in totalπŸ™‚

halloweenKisses A.

Leave a Reply

