Hello !! Buna …si seriale noi

Buna ..buna .. nu stiu cum dar timpul asta trece prea repede !! nu am timp sa fac nimic ! Am atatea de postat dar nu prea imi gasesc spatiu pe agenda … am de gand sa fac un haul ,nu am mai facut de. … si cateva idei de make-up pentru Craciun si Revelion , outfituri …am de gand sa mai fac si un video …dar sper sa imi fac loc si pentru toate astea in urmatoarele saptamani.

In ultima vreme am mai adaugat cateva seriale pe lista de favorite,am mai facut o postare mai de mult (click aici ) …inca le urmaresc,dar am mai adaugat :

  • Jane The Virgin – o comedie cu iubire !!
  • Red Band Society  –  aici e ceva mai real,e vorba de niste copii intr-un spital,defapt acolo se petrece in mare actiunea, dar gasim si iubire si mici parti de comedie,dar ce e mai important, este mesajul , …imi plac serialele,filmele , din care poti “scoate” cate o morala.

Iar acum uitandu-ma la postarea cu seriale din 2013, vad ca unele nu mai exista iar altele am observat ca nu le-am spus , precum :

  • The Vampire Diaries ( nu cred ca mai are nevoie de descriere…)
  • The White Collar  (serial politist dar putin mai diferit …cu iubire si momente amuzante)

Sper ca nu am uitat nici unul … iar zilele urmatoare am sa incerc sa revin cu o postare🙂

kisses A.

Leave a Reply

