cats

Si am castigat …. Giveaway by Biancacosmeticlover

Si am castigat , pentru prima data , un Giveaway de pe YouTube :d

Sunt niste produse superbe si sunt tare fericita ca am castigat ! Bianca este YouTube-rita mea preferata din Romania. Click aici pentru canalul ei !!

Si acestea sunt produsele :

Acum ramane sa le si testez 🙂

cats

makeuuup

Are niste culori frumoase si sidefate ! doar griul din randul de jos (al 2-lea) este mat !

20141208_140335

10 culori , Loveable Luxuries

swach

blush

Acest Blush de la H&M este pur si simplu adorabil !

20141208_141434

Aceasta lumanarica este de la Primark , Aroma de Craciun , Cinnamon & Maple , si sincer miroase a niste biscuiti sau turta dulce ….mie asa imi da senzatia .

20141208_141313

Pana acum nu am incercat acest sampon de la Batiste ,Dry Shampoo,dar sunt nerabdatoare sa il incerc!

20141208_141301

O crema de maini si unghii de la Kamill , mirosul este placut ,daca iti place musetelul,iar pentru mainile mele este perfecta !

Monstre : 1-apa de parfum Thierry Muqler Alien , un parfum floral,lemnos si ambra.(am sa il achizitionez sigur,miroase suuuperb) 2-Lioele -BB Cream 3-Loreal Paris Mat Magique (fond de ten) 4-Sephora Base Lissante Smoothing Primer 5-Vichy Liftactiv Flexiteint Fond de ten anti rid SpF 20 6-Vichy Liftactiv ati rid 7-Vichy Serum 10 (pt ochi sensibili) 8-Vichy Normaderm anti-imperfection hydrating care

Monstre : 1-apa de parfum Thierry Muqler Alien , un parfum floral,lemnos si ambra.(am sa il achizitionez sigur,miroase suuuperb) 2-Lioele -BB Cream 3-Loreal Paris Mat Magique (fond de ten) 4-Sephora Base Lissante Smoothing Primer 5-Vichy Liftactiv Flexiteint Fond de ten anti rid SpF 20 6-Vichy Liftactiv ati rid 7-Vichy Serum 10 (pt ochi sensibili) 8-Vichy Normaderm anti-imperfection hydrating care

20141208_141325

Sampon si Balsam (100ml) TreSemme

2 thoughts on “Si am castigat …. Giveaway by Biancacosmeticlover

Leave a Reply

