10407576_1033569659989896_4956154808974682117_n

Buna 2015 + cadouri Craciun …

Nici nu stiu cum sa incep…Hey!

Am avut niste probleme cu calculatorul, iar acum inca mai am cu tastatura …se pare😦 , dar totusi am sa scriu cate putin…in primul rand La multi ani pe 2015 ! Sa aveti un an minunat ! Asa cum si eu mi-am pus in plan sa am.Poate dupa ce termin si reusesc sa imi organizez putin agenda am sa

fac o postare despre ..2015 … acum insa am sa pun niste poze cu cateva din cadourile primite de Craciun ..am facut pozele inca de pe atunci si nu am mai reusit sa le si postez,nici nu stiu daca le mai am pe toate … dar am gasit cateva prin celalalt pc …

1

cateva produse Oriflame un roll on Nivea un luciu de buze manusi si o esarfa(fular) pufos pufos pe care il ador

2

o gentuta crem o lumanare falsa adorabila pantaloni pijama pufosi hello kitty

3

acest set super de la prietenul meu

4

si multe dulciuri , (au vrut sa ma ingrase nu gluma )

Cam atat momentan, v-am pupat :*

Leave a Reply

