tumblr_lqdlu4EDXG1qca9py

Hai sa fim activi ! –Workout time–

In ultimul timp am tot incercat sa fiu mai activa, chiar daca din pacate am fost cam racita si nu m-am simtit prea bine… dar totusi cand ma simt ok , incerc sa fac cat mai multe exercitii fizice. Iar pentru inspiratie

, preferatele mele sunt video-urile de pe YouTube. Iar preferata mea este Cassey Ho. Are si DVD-uri cu exercitii , dar sunt o multime de video-uri pe YouTube, foarte bune ! O puteti gasii si pe blog . Acolo puteti gasii si retete mai sanatoase, pentru ca de cum stiti sportul trebuie combinat si cu o alimentatie sanatoasa(sau invers,hahaa). La ea pe canal gasiti exercitii pentru orice parte a corpului!

Deci la treaba !!!

extreme-muffintop-crushing-workout

Kisses A.

Leave a Reply

