1544990_1036422923037903_5555557101358866966_n

life.love.beauty

Hello ! Revin cu un subiect ce m-a amuzat putin, e vorba de Life.Love.Beauty – ?! Ce este cu asta ?! Pai asa se numeste

acest blog (ca un fel de subtitlu) . De cum stiti eu sunt un fan “รฎnrฤƒit” al serialului Pretty Little Liars , in care joaca si Keegan Allen (actor,fotograf..) care nu de mult a lansat o carte cu titlul Life.Love.Beauty. , cand am auzit … mi s-a parut interesant . Pot spune deja ca am 3 lucruri in comun cu Keegan :)) 1.Pretty Little Liars (el joaca eu ma uit + imi place lumea filmului) 2.fotografia( cea mai mare pasiune a mea) 3.”life.love.beauty” , numele cartii lui +numele blogului meu …

51WJxlF8JsL._SX258_BO1,204,203,200_

Probabil voua nu vi se pare prea amuzant sau interesant .. dar pentru mine a fost si este๐Ÿ™‚

In rest, daca tot am vorbit de Pretty Little Liars, de cum stiti (cei ce va uitati) mai sunt cateva episoade pana aflam un mare indiciu despre cine este A. …sincer eu personal am tot citit tot felul de teorii,cum ca Aria ar fi ,sau Hanna.. dar totusi nu stiu daca e una din cele 4 …dar totodata nu mai stiu pe cine sa banuiesc sau sa nu banuiesc mai bine spus , toti au secrete acolo … sper ca dupa “marele indiciu” sa imi dau seama …

pll

Cam atat cu vorbareala :p

Kisses A. (deci clar stiu cine este A -eu )

Leave a Reply

