me

#planningwithme

Hey ! Revin din nou ..dupa ceva timp, cu o postare legata de planning. In ultima vreme am fost tot mai atrasa de partea asta si am incercat sa ma organizez cumva.

Chiar daca nu am agenda pe care mi-o doresc , sper ca pana in ianuarie sa reusesc sa o comand, ma refer la Erin Condren. Momentan ma descurc cu ce am, de ce nu imi plac genul asta de agente ? pt ca sunt organizate pe zile si atat…

2

aceasta este agenda

1

cateva pagini aranjate…

3

stikerele mele , nu am multe ..aici unde locuiesc eu se gasesc destul de greu si la un pret destul de mare de obicei…iar cele 2 dragutele sunt : cel albastru un perforator inimioara si cel Milka(haa cum ii spun eu) este un micut adorabil capsator la care am cateva capse colorate.

4

Daca va pasioneaza organizarea si decorarea unuei agende va recomand aceste  bloguri : Belinda  si Charmaine. Si desigur gasiti pe Youtube multe video-uri cu aceasta tema.

Kisses -A

Leave a Reply

