11207348_1109143995765795_3481013183325671975_n

Oriflme – achizitii

Nu am mai facut o postare cu achizitii de multa vreme … asa ca m-am gandit sa fac una micuta. Cu siguranta sunt mai multe produse Oriflame pe care nu le-am aratat , dar unele sunt consumate deja, altele sunt 50 % …

In primul rand am primit acesti ochelari Oriflame, pe care

ii ador ! In ultima vreme de cand soarele este mai puternic , lumina ma deranjeaza foarte tare si nu puteam fara ochelari de soare. Dar totusi nici o pereche de ochelari pe care o am nu este la fel de buna! Acum ei merg oriunde merg si eu !

2

Acum, ca tot a venit vara, folosesc creme de picioare mai mult ca oricand. Cea pt calcaie este geniala, iar cealalta o ador !Are un miros nebunesc de menta ,tare as vrea sa puteti simtii…si chiar simti o briza racoritoare dupa ce v-a dati , plus hidrateaza bine. Cu siguranta am sa cumpar si o crema antiperspiranta.

8Ca fond de ten, in ultima vreme l-am folosit pe cel de la The One Everlasting. Are o acoperire medie si sta la locul lui destul de mult.

6Corectorul am ales sa il iau tot pe cel de la The One Everlasting. Pot spune ca il ador. Are o acoperire foarte buna si rezista ceva timp. Imi pare rau ca in poza nu se vede chiar asa de bine.

1Ca si pudra am cumparat-o pe cea de la Very Me , sa vad ce poate….ea spune ca matifiaza. Asta asa este, doar ca mi s-a parut ca ori nu acopera prea bine ori acopera prea mult, depinde cu ce o aplici…(cu pensula de pudra parca nu prea este iar cu buretelul ei este prea mult… ) .

Tot de curand (din C7) am achizitionat fondul de ten de la Giordani Gold, cel nou, Long Wear Mineral …cu SPF 15. Inca nu l-am testat,dar cand am sa o fac , o sa postez un review .

7Ce am mai achizitionat a fost o paletutaย  de 8 culori . Am folosit-o de cateva ori .

po

sunt destul de pale fara o baza

5Iar “produsul” cel mai dragut si pufos ….

11207348_1109143995765795_3481013183325671975_n

Acesta este Bijou , motanelul meu care iubeste Oriflame ! :))

Kisses A.

Leave a Reply

