inelele

Putin shopping

Revin cu mici noutati. Nu am foarte multe, dar m-am gandit sa vi le arat oricum.

Zilele trecute am fost prin Kaufland si mi-a sarit in ochi un mic stand cu accesorii, la un pret foarte mic.Cum era sa rezist sa ma holbez si eu putin pe acolo?! Asa ca uitandu-ma, am pus ochii pe aceste inele superbe din colectia Gold.Mai era si colectia Silver, de unde mi-am luat o pereche de cercelusi superbi. Mai erau cateva chestiute interesante, dar m-am oprit la aceste 2 “seturi”.

ineluseCERCEI

In Penny am zarit aceasta masca de la Kallos, cu cheratina si proteina din lapte pentru par uscat ,despicat si tratat chimic, adica pentru parul meu , hahaa…. ! Sa speram ca o sa fie buna,inca nu am incercat-o.

masca

Iar de la Oriflame , mi-am luat un ruj de la The One Power Shine, in nuanta Glazed Currant,eu personal il ador. Ce e drept nu e prima data cand incerc unul,la sediul Oriflame am incercat unul din aceasta gama si asa m-am convins sa il achizitionez.

lipstickul

Am mai comandat si o crema anti-perspiranta de la Activelle. Nu am mai folosit-o pana acum si am fost curioasa …am sa revin poate cu o parere dupa un timp de folosire.

crema antiperspiranta

Iar ultimul produs, un sapunel de la Swedish Spa, inainte l-am avut pe celalat portocaliu si a fost foarte bun, asa ca m-am gandit sa il incerc si pe acesta.

sapun

Leave a Reply

