h

Haul + Bucharest Adventures

Revin dupa cateva zile …cu un mic haul, da da ca si in ultima postare….daca stiam ca voi face noi cumparaturi asteptam.. Vineri am  fost pe la Bucuresti si am trecut pe la Jumbo. Am ajuns destul de devreme, iar Jumbo deschide la 10, asa ca am intrat putin prin Auchan. Am luat ceva de mancare , vopsea,cate ceva pentru animalutele mele, Bijou si Tasha , un deodorant…in fine mici nimicuri.

20150704_171136
va urma vopsirea…🙂

Dupa am mers la Jumbo,in sfarsit au deschis si ei…bine inteles ca as fi cumparat tot magazinul ♥♥ …dar tinand cont ca nu eram cu masina,era mai dificil…haha . Asa ca am luat cateva mici lucrusoare.

1
aici sunt putin dezamagita, sunt cam.. foarte transparente😦
20150704_171851
pot spune ca este foarte folositoare in zilele ce vor urma …. VINE CANICULA!!!
sun

soare soare soare

20150704_172120

b
si bineinteles ca nu puteam rezista la asa ceva ! P.S.: ador canile,iar asta e mica si draguta…mai am una si mai micuta din Constanta…
20150704_171342
Zgarda cu clopotel noua! Ma bucur ca ii place ,credeam ca nu o sa o suporte.. apropo el este Bijou
20150704_170953
€ € € si acesta este noul carnetel de notat cumparaturi,datorii….. etc etc haha
20150704_171020
il ador !
20150704_170853-horz
da da da , noi stickere !!!!!
20150704_170814
tattoo :))
20150704_171047
o punguta de cadou….ador pungutele lor …sunt multe si frumoase !❤

Dupa ce am terminat cu magazinele si am plecat sa ma intalnesc cu cineva,m-a prins o ploaie …

ploua

Am stat putin la adapost si am plecat spre metrou.Cand am ajuns pe la Iancului,era uscat,doar putin nor…am zis ca nu mai ploua,gata. Cand, a inceput ..si dai si ploua …unde mergeam eu venea si ploaia dupa mine :))

Cateva poze inainte sa inceapa ploaia :

streeeet

de sus stadion colaj 1 jumbo parc colaj eucolaj colaj 2

Cand am ajuns acasa..iar cu ploaia !! Acum urmeaza sa plang dupa ea, tinand cont de caldura ce urmeaza… Cam atat pe ziua de azi …V-am pupacit !! -A

Leave a Reply

