bA

Si m-am vopsit – Wellaton 77/44

Hello! Asa cum am spus in postarea anterioara, am achizitionat vopseaua de par  Wellaton – Volcanic Red 77/44 . Pana acum nu am mai incercat  Wellaton , iar acum imi pare rau. Daca stiam de vopseaua asta, ma refer exact nr. 77/44 , sigur o foloseam din prima. Iar daca faceam asta acum sigur aveam culoarea dorita,dar asa….De-a lungul timpului am avut mai multe nuante , rosu a fost prima,dar dupa ceva timp m-am plictisit asa ca am fost si negru,dar am incercat si un blond….atunci a fost un esec total. Acum , de vreo 2 saptamani , la fel, ma plictisisem sa ma vad roscata,mai ales ca nu era nuanta pe care o doream. Insa am realizat ca nu am nici o sansa sa imi schimb culoarea sau nuanta prea mult fara sa merg la coafor sau sa-mi stric parul. Asa ca am cautat o nuanta de rosu ceva mai aprinsa.Astfel am ajuns la Volcanic Red . La radacini se vede un rosu frumos,asa cum imi doresc,dar pana la varfuri e mai inchis …Asta este,totusi imi place ! Probabil o sa raman pe aceasta nuanta.Uitati cateva poze:

lumina1

Aici pozele sunt facute imediat dupa vopsire…la o lumina galbuie in casa.

lumina2

Aici pozele sunt facute la un geam,unde batea soarele . +40 C

lumina34

aici in stanga este facuta cu blitul,iar in dreapta la lumina din baie,una mai alba.

Asadar,in ansamblu imi place. Insa e greu sa va arat exact…pentru ca mereu este altfel in poze.Dar mie personal imi place vopseaua si o recomand celor care vor sa se faca un rosu mai aprins,mai ales daca este prima data cand va vopsiti sau aveti deja parul mai deschis.

kisses -A

Leave a Reply

