IMG_20151015_152755

New Hair !

Buna tuturor ! Nici nu imi amintesc cand am postat ultima oara… am vrut de multe ori sa postez,dar nu am reusit, am trecut si trec prin momente mai dificile si probabil si din aceste motive  nu reusesc sa fac ceea ce imi propun.Asa ca am preferat sa iau o pauza din mai multe activitati online. Acum ca se apropie sezonul meu favorit si sarbatorile care imi dau putina putere si curaj sa reiau anumite activitati, am sa incerc sa fac cateva postari legate de sarbatori. In ultimile zile m-am tot uitat pe Pinterest si YouTube la poze/video-uri legate de Craciun si astfel am intrat in spiritul sarbatorilor. In rest eu sunt intr-un proces de schimbare a culorii parului. Am sa pun 1-2 poze cu mine acum.

Intr-un final vreau sa ajung la un blond ceva mai deschis.Nu sunt sigura daca spre argintiu sau auriu,dar mai deschis.🙂 Am sa revin si cu un update al parului meu (cand va fi gata).

Kisses A.

Leave a Reply

