ab84e302a15cdb2b5b480cb1485447c0

Noutati +Anxietate Sociala

Revin dupa mult timp de absenta.

A trecut asa mult timp de cand nu am mai postat incat nici nu stiu cu ce sa incep ca sa nu va plictisesc cu problemele mele de viata … La sfarsit de Noiembrie- inceput de Decembrie, m-am mutat impreuna cu logodnicul meu la el acasa. Cat am stat acolo am fost destul de ocupata…era prima data cand stam pe cont propriu. Prin Februarie m-am mutat inapoi acasa la mine,pentru ca el si-a schimbat locul de munca, mai exact s-a angajat in alt oras,unde lucreaza si acum ,2 saptamani la servici una cu mine…inca nu am reusit sa ne mutam amandoi acolo. Este destul de greu asa dar in viata intampini multe greutati peste care trebuie sa reusim sa trecem.EEI i asta este partea cea grea.Cel putin pentru mine pare mai grea decat pentru restul (din punctul meu de vedere,chiar daca nu este neaparat asa).In primul rand,imi este greu pentru ca ne despart 130 si ceva de km. ,plus eu sunt o persoana destul de geloasa,iar asta nu este deloc bine.

In al doilea rand,pentru a ne fi mai usor sa ne mutam impreuna din nou ,dar in alta parte, va trebuii sa ma angajez si eu undeva,pentru ca momentan nu lucrez . Iar asta este un stres ceva mai mare pentru cineva cu anxietate sociala,ca mine.Am spus ca imi va fi mai usor daca ma voi angaja in alt oras decat in cel natal ,pentru ca aici este un orasel mai mic,iar persoanele din el parca imi provoaca ceva mai multa anxietate decat cele din alte orase mai mari,dar asta inseamna sa reusim sa punem ceva bani deoparte pentru a inchiria o garsoniera,iar pana in prezent nu am reusit. Deci pot spune ca in momentul de fata sunt 100% stresata. Simt ca nu mai gasesc nici o solutie si ca totul merge prost. Si astfel am ajuns sa scriu din nou aici ….m-am gandit ca ar fi bine sa ma eliberez putin.Sper ca am sa gasesc cat mai curand luminita de la capatul tunelului in care ma aflu acum. Deci ,daca voi treceti prin momente dificile,sau chiar aveti anxietate sociala si simtiti nevoia sa va descarcati sau sa vorbiti cu cineva care va intelege,imi puteti lasa un mesaj … sa ne ajutam reciproc.

P.S.: Am stat la indoiala daca sa postez ceea ce am scris acum sau nu …imi e destul de greu sa vorbesc despre astfel de lucruri.

Fericire va doresc ! -A

Leave a Reply

