2 Ingrediente Foarte Bune Pentru Ten

Astazi am sa va vorbesc despre doua produse pe care eu le consider necesare in rutina mea de ingrijire a tenului si nu numai ,dar astazi vorbim despre ten.

1.Uleiul de cocos

Colina este unul din nutrientii care se gasesc in cel mai mare procent. Din compozitia uleiului de cocos mai fac parte vitamina E, vitamina K, fierul, fitosteroli, acizi grasi Omega-6, grasimi saturate, mononesaturate si polinesaturate. Acizii grasi saturati: majoritatea sunt trigliceride cu lanturi medii, care sunt usor asimilat ede organism. Uleiul de cocos este bogat in vitamina E, vitamina K si minerale (fier).                                                       La temperaturi mai scazute uleiul de cocos se solidifica iar la caldura devine lichid. Acesta se obtine prin presare la rece din pulpa fructului avand o vascozitate scazuta.Daca este utilizat in fiecare zi uleiul de cocos poate fi un ingredient perfect in tratarea diferitelor imperfectiuni si a afectiunilor cutanate. Hidratazea tenul in profunzime lasandu-l fin si placut la atingere. De-asemenea uleiul de cocos previne aparitia ridurilor sau a aparitiei petelor specifice varstei mature. Datorita acizilor grasi acest ulei are si rol antibacterian.Pret 40ml -10 lei,pachet de 540ml 55,7lei,de la Solaris.Eu am  de la Green Sense si costa 100ml 11lei ,se gasesc diferite marimi.

2.Arbore de Ceai

Pana la aceasta data, se cunosc 327 de studii stiintifice numai despre proprietatile antimicrobiene ale uleiului din arbore de ceai.Dar astazi am sa vorbesc doar legat de ten.Eu de-a lungul adolescentei ,am avut probleme cu acneea , inca mai am ,dar mai rar .Am incercat multe solutii pana am ajuns la uleiul de arbore de ceai. Iar asa am reusit sa scap.Despre arborele de ceai am sa mai fac o postare cu mai multe intrebuintari ale lui.Pret 7-8 lei de la Solaris.Iar acum am vazut ca si cei de la Oriflame au unul ,incepand cu catalogul 8,dar este ceva mai scump,pret de inceput 19 lei .

coco kisses A.

Leave a Reply

