My hair story – de la roscat la blond

Acum cateva luni m-am gandit la o schimbare.Si ce schimbare as fi putut face , daca nu una la par,iar daca era una mica ..hmm , nu , de data asta aveam de gand sa fac o schimbare ceva mai mare.Ma saturasem de roscat,prea mult timp am fost asa…si parca intotdeauna mi-am dorit sa am parul ceva mai deschis la culoare, dar nu gasisem inca momentul potrivit.Asadar prin Septembrie , am gasit un strop de curaj si m-am dus la magazin si am luat decolorant. L-am folosit pe cel de la Kallos. Bineinteles ca nu a iesit rosul de la o decolorare,mai degraba am devenit o portocala. Am decis sa mai astept asa si sa mai incerc o data ,dupa ce isi mai revine parul. Dar de unde atata rabdare ? Peste vreo doua,trei , zile m-am decolorat iar.Nici dupa a 2-a decolorare nu era ce vroiam eu, mai aveam suvite ce bateau mai mult spre rosu, dar m-am hotarat sa astept ceva mai mult de data asta.Peste ceva timp,mai aproape de sarbatori,cred ca era inceputul lui Decembrie,de data asta, m-am decolorat a 3-a oara, si ultima pana acum. Nici atunci nu a iesit ceea ce imi doream ,dar a fost mult mai bine. Si asa am ramas de atunci.Insa parul meu a trecut prin multe, firul a inceput sa se despice si sa se rupa.Am mai tuns varfurile ,dar degeaba…singurul noroc a fost si este ca nu imi cade parul mai deloc. Am inceput sa incerc fel si fel de sampoane,am folosit si balsam si masca. In momentul de fata folosesc Samponul si Balsamul de la Oriflame cu Cocos, pentru mine este destul de bun ,fata de altele pe care le-am incercat in ultima vreme.Masca, am una de la Kallos .Am mai folosit o si in trecut si era preferata mea, acum o saptamana am regasit-o si am achizitionat-o.Sper sa fie la fel de buna.Mai folosesc si ulei de cocos.Este cel mai bun.

In concluzie, nu am reusit sa am nici nuanta pe care mi-o doream, si mi-am „omorat„  parul .Deci daca va vine vreo idee nebuneasca , sa treceti de la roscat la blond acasa,NUU!! MERGETI LA SALON!!! Este mult mai sigur asa.

deu.jpg

Poza 1- in vara , poza 2-prin ianuarie si poza 3 -acum.

 

Kisses A.

Leave a Reply

