13226943_1333344586679067_1530714948367396362_n

50 de lucruri /TMI TAG

  1. Nume : Alexandra
  2. Numarul de lumanari de pe ultimul tort aniversar ?    19
  3. Ziua in care stingi aceste lumanari?  17 Septembrie
  4. Semne particulare ? Nu
  5. Locul de nastere ? Calarasi
  6. Inaltime ?  1.65
  7. Culoarea Ochilor ? Hazelnut
  8. Culoarea naturala a parului ? Saten
  9. Numarul de la pantofi ? 38
  10. Porti ochelari? Acum nu ,am purtat candva ..
  11. Ai piercing ? Doar in urechi .
  12. Tatuaje? Nu inca
  13. Ai animale de casa? Da
  14. Culoarea preferata?Nu am o culoare preferata , depinde pt ce …
  15. Numarul norocos? 7
  16. Film preferat ? Chiar nu stiu ,am vazut foarte multe ,acum in prezent vad mai mult seriale,dar pot spune ca filmele mele preferate sunt cele facute de Nicholas Sparks.
  17. Oras Preferat? in loc sa spun orasul am sa spun locul ,iar acela este la bunica mea dintr-un satuc Țuțcani ,de pe langa Galati.
  18. O zi preferata din saptamana ? Luni
  19. Cantecul preferat in acest moment ? Hmm greu,am sa spun albumul nou lansat de Ariana Grande
  20. Cantecul preferat din toate timpurile? Aici am sa spun un cantaret,pt ca nu reusesc sa ma hotarasc la o melodie, Michael Jackson
  21. Programul TV preferat ? În prezent , Kanal D, Furtuna pe Bosfor si Bahar,e tot ce vad la tv
  22. Serial Preferat ? Tinand cont ca pe el il uramaresc de cel mai mult timp ,Pretty Little Liars
  23. Desenul animat preferat ? Viata cu Louie .
  24. Sport practicat? In scoala generala Hambal ..doar la ore ..in rest nimic
  25. Cea mai mare pasiune a ta ? Psihologia
  26. Ai permis de conducere ? inca nu
  27. Sofer zilnic sau de weekend ? Niciunul
  28. Cum te vezi peste 10 ani? Casatorita,probabil cu un bebe si bineînțeles facand ceea ce imi place pe plan de cariera.
  29. Ce faci cand te simti deprimata? Ma uit la seriale Coreene .
  30. Ce fel de oameni nu suporti ? Mincinosi ,falsi …
  31. Numele celei mai bune prietene ale tale este ? Delia (mama mea)
  32. Dreptace sau stangace? dreptace
  33. Semn zodiacal ? Fecioara
  34. Punct slab ? Anxietate sociala
  35. Amintirea cea mai urata ? Destule dar sa le uitam zic ..
  36. Amintirea cea mai frumoasa? Probabil cand m-am logodit .
  37. Cea mai mare realizare a ta? De fiecare data cand imi depasesc limitele puse de anxietate
  38. Numeste o calitate a ta : Sinceritatea
  39. Cel mai mare defect este ? Timiditatea extrema…anxietatea
  40. De ce anume ai frica mai mare ? de  eșec
  41. De cat timp urmaresti videoclipuri pe YouTube ? din 2007
  42. Primul cana la care te-ai abonat ? Nu mai stiu cum era numele ,dar era o fata din State care făcea comedie ..
  43. Numeste 3 canale preferate : Ben Deen , JaaackJack si JoanKeem
  44. Crezi in destin ? Da
  45. Dar in Dumnezeu ? Da
  46. Ai sange rece ? Nu …
  47. Ce anume ai schimba la tine ? Fizic sau ? ar fi cateva si fizic,dar mai important mi-as dorii ceva mai mult curaj
  48. Ce anume nu ai face niciodata? Ceva ce mi-ar pune in pericol sanatatea sau familia.
  49. Numeste 3 proiecte pt 2016 : 1.sa reusesc sa ma angajez undeva , 2.sa ma mut in alta parte cu logodnicul meu… 3.sa imi rezolv problemele de sanatate
  50. Daca l-ai intalnii pe duhul din lampa,ce i-ai cere ? 1.sa imi rezolv toate problemele de sanatate,2.a imi dea mai mult curaj,3.sa reusim sa ne mutam undeva mai bine…

 

 

Cam acestea au fost intrebarile .Eu l-am preluat de la Irenesbijoux.

Kisses A.

Leave a Reply

